Po željah prijazne (toda zelo zahtevne) naročnice smo ustvarili podobo nove znamke Beauty Time ter postavili ustvarjalni blog in spletno trgovino! Spletna trgovina Beauty Time ponuja profesionalne izdelke znamke Chelsea Beautique in Delfy Cosmetics, med katerimi najdemo bogato izbiro Make-up izdelkov ter izdelkov za nego obraza, telesa in nohtov.
Spletno mesto Beauty Time je sestavljeno iz bloga, spletne trgovine in dodatnih podstrani, ki jih uporablja za dodatne informacije, pogosta vprašanja, mailinge in podobno.
Spletni dizajn
Uporabniško izkušnjo
Logo dizajn
Razvoj spletne trgovine
SEO optimizacija
2017
Prvi cilj je bil uvedba e-prodaje kot prvega prodajnega kanala blagovne znamke Beauty Time. Drugi cilj se je nanašal na to, kako začeti s prodajo, kako zagotoviti enostaven nakup in uporabniku prikazati točno tisto, kar išče, poleg tega pa še znižati stroške vzdrževanja.
V skladu s potrebami glavnih ciljnih skupin smo spletno mesto organizirali v dve osnovni področji: Delfy Cosmetics in Chelasea Beautique.
Kupci se vedno temeljito prepričajo, kaj kupujejo. V poslovalnici ponavadi priskoči na pomoč prodajalka ali prodajalec, na spletu pa to ni mogoče. Takoj, ko bo kupec v dvomih, se pojavi nevarnost, da informacije, ki ga zanimajo, poišče pri konkurenci. Točni, izčrpni in aktualni podatki o izdelkih so zato sestavni del uporabniške izkušnje in predpogoj, če želimo karkoli prodati.
Beauty Time omogoča enostavno administracijo in urejanje produktov ter objavljanje novih vsebin. Ta del se nam zdi še posebej pomemben, saj se na uporabniško izkušnjo upravljalcev spletnih strani večinoma pozablja. Stran, ob kateri izgubljamo živce in nas s svojimi hrošči pri urejanju ovira, je vsekakor slaba naložba.
Spletna trgovina ima vgrajeno analitiko za spremljanje obnašanja obiskovalcev – na tej podlagi naročnica lažje sprejme odločitev, kaj obiskovalce zanima, katere šminke so bolj privlačne, po kakšnih kombinacijah izdelkov kupci posegajo in podobno. Del trgovine so tudi moduli za poštnino, pošiljanje, kupone in druge funkcionalnosti, ki v spletnih trgovinah vedno pridejo prav.
Razvili smo zapleten sistem promocij za enostavno upravljanje: katere promocije se seštevajo, katere medsebojno izključujejo, katere so posebne itd.
Izpostaviti je potrebno še izvrstno uporabniško izkušnjo, ki je prilagojena tudi za mobilne naprave. V današnjem času vedno več uporabljamo mobilne telefone za brskanje po internetu, zato je prilagojenost za vse naprave danes nujna.
Naročniku smo:
- ustvarili temelje za graditev lastne blagovne znamke,
- prihranili čas in denar, saj ne potrebuje dodatnega kadra za vzdrževanje sistema,
- omogočili enostaven pregled nad zalogami,
- poenostavili postopke pri obdelavi naročil.