Pokrajinski muzej Maribor je za javnost odprta, neprofitna, stalna ustanova v službi družbe in njenega razvoja. S svojimi dejavnostmi proučevanja, vzgoje in izobraževanja ter razvedrilnimi aktivnostmi je usmerjen k ljudem in njihovemu okolju. Zbira informacije, jih dokumentira, hrani in ohranja, raziskuje, razstavlja, publicira in popularizira v javnosti. V muzejskih zbirkah hranijo arheološko in kulturnozgodovinsko premično dediščino z območja 23-ih občin. Za svoje obiskovalce, sosede, goste in sodelavce si prizadevajo ostati prijazni, navdušujoči, hitro odzivni in družbeno odgovorni.
Glede na obstoječo spletno stran so bile izboljšave potrebne na vseh področjih: vizualnem, vsebinskem in tehničnem. Vizualno je bilo potrebno stran prečistiti in hkrati poživiti. Tehnično je bilo potrebno poskrbeti za boljši SEO, za lažje upravljanje na uredniškem nivoju in navsezadnje tudi na uporabniškem nivoju za obiskovalce strani.
Razlog, da smo spletno stran postavili na platformo WordPress, je bila v prvi vrsti naročnikova želja po enostavni uporabi in preprostem dodajanju vsebin. Ker za urejanje spletnega mesta skrbi večje število oseb (kustosi in administrativni delavci muzeja), smo poskrbeli za enostaven način vnašanja in upravljanja vsebin ter za hitro nalaganje slikovnega materiala, ki je pri muzeju bistvenega pomena.
Zaradi mednarodne prepoznavnosti muzeja smo implementirali podporo za večjezičnost in tako vsem bodočim tujim obiskovalcem omogočili dostop do angleške vsebine.
Prenova spletne strani
SEO optimizacija
Integrirana spletna trgovina
Uporabniška izkušnja
2018
Pokrajinski muzej Maribor
Cilji postavitve nove spletne strani so bili oblikovno sodobna in jasno strukturirana vstopna stran Pokrajinskega muzeja Maribor ter jasno vizualno in vsebinsko ponazorjena zgodovina muzeja. Izpostaviti smo morali dogodke, zbirke in razstave muzeja ter postaviti v ospredje otroke, da bi privabili večje število gostov. Pri tem je bila ključnega pomena enostavna navigacija za dostop do teh informacij. Navigacijo smo razdelili na tri glavne kategorije: spoznaj, raziskuj in doživi.
Srečevali smo se s sogovorniki iz muzeja, ki so dajali zelo velik poudarek vizualnemu delu prenove, spet drugi pa bolj vsebinskemu delu. Takšna situacija je predstavljala velik izziv tudi za vodenje projekta, saj je bilo potrebno obe strani uskladiti, jima ugoditi in realizirate vse želje naročnika.
Že pred prenovo so uporabniki do strani radi dostopali preko mobilnih naprav, čeprav stran ni bila odzivno oblikovana. Naša ekipa za uporabniško izkušnjo je naredila celotni reinženiring navigacije ter informacije strukturirala tako, da obiskovalcu omogočajo hiter dostop do ključnih informacij, ne glede na to iz katere naprave dostopajo do navigacije.
Ker je bila želja naročnika ohraniti rdečo nit po celotni strani, saj je navsezadnje to barva muzeja, smo rdečo barvo pomešali s sivinskimi odtenki in na takšen način elegantno ohranili rdečo nit.
Glavnim naslovom smo dodelili pisavo Butler, saj spominja na starinsko pisavo, ki se dobro ujema z muzejem in njegovo zgodovino. Za golo besedilo smo izbrali klasični Roboto stil pisave.
Produkcija same spletne strani je potekala po že ustaljenih postopkih, ki smo jih pri MASTUDIO vajeni. Posebnost v procesu dela je bila ta, da smo delali na žičnih modelih (wireframe), ki so bili že skoraj predlogi končnega dizajna.